Inschrijven

Vragen die betrekking hebben op het inschrijven, het inschrijfproces en alle daarop betrekking hebben de zaken.

Als wij onze inschrijving annuleren, krijgen wij dan ons inschrijfgeld terug.

Nee, zodra jullie inschrijving in fase 4 is aanbeland is de inschrijving definitief. Vanaf dat moment betaald de organisatie geen inschrijfgeld terug.

Hoe moeten wij betalen?

Zodra je het inschrijfformulier volledig hebt ingevuld krijg je van ons binnen 48 uur een e-mail ter bevestiging van ontvangst van het formulier. In die mail wordt duidelijk uitgelegd hoe je het geld moet overmaken en de verdere stappen zijn om je inschrijving definitief te maken.

Pas vanaf het moment dat het geld door ons is ontvangen, waarvan je binnen 2 werkdagen na ontvangst bevestiging krijgt, gaat het proces van inschrijven verder. Als je dus twee weken wacht met betalen, loop je de kans dat het event al volgeboekt is.

Bij het overmaken van het geld kan er vertraging ontstaan doordat geld tussen banken onderling moet worden overgemaakt. Wij bankieren bij de Rabobank.

Hoe oud moet/mag je zijn om mee te doen aan Shake?

De minimale leeftijd bedraagt 18 jaar bij aanvang van het toernooi. Een maximale leeftijd geldt er niet.

Bedenk bij het invullen van het inschrijfformulier dat je bij aankomst tijdens het inchecken je ID moet tonen zodat we kunnen controleren of je daadwerkelijk 18 bent.

Iemand uit mijn team wil of kan niet meer mee, wat nu?

Wij betalen geen inschrijfgeld terug, wel kun je iemand anders zijn/haar plaats in laten nemen. Stuur dan een e-mail naar de organisatie met daarin duidelijk vermeld:

- teamnaam

- teamlid die niet meer meegaat

- teamlid die als vervanger meekomt met daarbij zijn/haar e-mailadres en geboortedatum

De organisatie bevestigd dit per e-mail binnen 48 uur.

Is begeleiding verplicht?

Begeleiding in de zin van "ouderen" die de verantwoordelijkheid dragen is niet verplicht. Wij vertrouwen erop dat we met verantwoordelijke deelnemers te maken hebben die weten wat de normale omgangsvormen zijn. Wij organiseren een leuk event voor jullie en ons zelf en willen dan ook niet politieagentje moeten spelen. Daarom maken we bij het inchecken de afspraak dat we met elkaar er een leuk feestje van gaan maken en mensen die dreigen te ontsporen op tijd proberen hierop aan te spreken.

Mocht je eigen vereniging wel begeleiding mee willen sturen, dan is dat geen probleem. Geef dit even aan bij de inschrijving zodat we hier de juiste afspraken over kunnen maken.

Tot wanneer kunnen wij ons inschrijven?

Inschrijven sluit op 15 mei 2018 of eerder als het maximale aantal ingeschreven teams is bereikt. Kijk voor het aantal nog beschikbare plaatsen op de website. Vol=Vol dus wacht niet te lang met het inschrijven.

Daarnaast is het bij het Shake concept van groot belang dat het aantal dames en herenteams in balans is. De inschrijving verloopt via het principe van betalen van het inschrijfgeld, de datum van ontvangst van het inschrijfgeld telt. Zodra een team heeft betaald gaan we kijken of er ook een team van het andere geslacht beschikbaar is. Samen ga je dan door naar de definitieve status en kan je inschrijving niet meer ongedaan gemaakt worden.

Als er bij de sluiting van de inschrijving geen team van de andere sexe beschikbaar is, vervalt je inschrijving en storten wij het inschrijfgeld binnen 14 dagen terug op je rekening.

Uit hoeveel teamleden mag ons team bestaan?

Het team moet minimaal vijf leden tellen en mag maximaal zeven leden groot zijn. Het is niet mogelijk om buiten de zeven leden nog verzorgers, coaches, trainers, masseurs, waterdragers of anderzins leden toe te voegen.

Het team kan uitsluitend bestaan uit personen van dezelfde sexe.

Wel kan een scheidsrechter worden toegevoegd als 8e lid, dus alleen als je team al bestaat uit 7 personen. Dit 8e teamlid fluit alle wedstrijden die aan jullie team worden toegewezen. Het 8e teamlid mag wel mee korfballen als jullie dat willen.

Waar kan ik ons team inschrijven?

Dat kan alleen via de website www.shake-event.nl door in het topmenu op de knop inschrijven te klikken. Als de knop niet zichtbaar is, dan is het inschrijven nog niet gestart of zit het toernooi reeds vol.

Wanneer is de inschrijving definitief?

De inschrijving is definitief zodra:

1. Het volledige inschrijfgeld binnen is

2. Er vervolgens een team beschikbaar is van de andere sexe.

Hiervan krijg je uiteraard bericht dit verloopt in vier fase:

fase 1: Je hebt een volledig en compleet inschrijfformulier en alle bescheiden ingestuurd via onze site

fase 2: Je inschrijving is door ons verwerkt en accoord bevonden. Je ontvangt daarvan binnen 48 uur een e-mail met de bevestiging en de uitleg van de vervolgrpocedure. Hierin staat ook hoeveel je moet betalen en hoe je dit moet overmaken.

fase 3: We hebben je inschrijfgeld ontvangen, hiervan krijg je per e-mail binnen 2 werkdagen een bevestiging. Deze tijd kan eventueel iets langer duren (dagen) door het overboeken van geld via de banken onderling.

fase 4: Zodra we een team beschikbaar hebben van de andere sexe kom je in fase 4 terecht en is de inschrijving definitief. Hiervan krijg je uiteraard ook direct bericht per e-mail. De inschrijving is nu defenitief en kan niet meer ongedaan worden gemaakt.

Mocht tijdens deze procedure afwijkingen ontstaan, nemen wij hierover direct contact op.

Wat is allemaal inbegrepen bij het inschrijfgeld?

Bij het inschrijfgeld is inbegrepen (Optie 1):

2x ontbijt (zaterdagochtend en zondagochtend)

1x BBQ op zaterdagavond

deelname aan het toernooi

deelname aan alle feestavonden

deelname aan alle activiteiten

plaats op de camping

 

Als extra kun je een diner boeken voor de vrijdagavond tijdens het event, kies daarvoor optie 2. Optie 2 is dus hetzelfde als optie 1 met een diner op vrijdagavond.

Wij hebben ons al ingeschreven, maar willen nog iemand toevoegen aan ons team, kan dat?

Zolang het maximum van zeven deelnemers niet is bereikt, kan je nog teamleden toevoegen. Stuur een mailbericht aan de organisatie met daarin de teamnaam en van de toe te voegen deelnemer(s); de naam, e-mailadres en geboortedatum. Je krijgt dan binnen 48 uur een e-mailbericht ter bevestiging en met de instructies om het financieel af te ronden.

Dit kan nog tot uiterlijk 1 week voorafgaand aan het event

Als je team al uit 7 leden bestaan kun je nog een 8e deelnemer toevoegen, deze persoon is dan jullie scheidsrechter en fluit alle wedstrijden die aan jullie team zijn toegewezen.

Wij korfballen tijdens het seizoen bij een dameskorfbal vereniging, mogen wij ook meedoen?

Uiteraard mogen jullie meedoen, geen enkel probleem.

Realiseer je wel dat je bij dit event gekoppeld wordt aan een herenteam, waarmee jullie samen een korfbalteam vormen. De korfbalvorm is dus gemend tijdens het toernooi.

Zijn gemende teams toegestaan?

Nee, een team bestaat of uitsluitend uit heren of uitsluitend uit dames. Wel introduceren we in 2018 de mogelijkheid om als team (dames en heren) in te schrijven, echter wordt je tijdens het weekend uit elkaar gehaald en als dames gekoppeld aan een ander herenteam en de heren aan een ander damesteam.

Aankomst en ontvangst

Hieronder vallen alle vragen die betrekking hebben op de aankomst bij het evenemententerrein en de ontvangst en incheck procedures.

Hoe laat worden wij verwacht?

Op vrijdag gaat het evenemententerrein om 16:00 uur open en zijn jullie van harte welkom. Wij stellen het op prijs als je er uiterlijk om 20:00 uur bent. Mocht je dit met je team niet halen laat ons dit dan vooraf even weten per e-mail. Indien 1 of enkele teamleden later of op zaterdagochtend pas aankomen is dit geen probleem.

Wij trappen het event af om 21:00 uur en het is dan prettig als je erbij bent en je tent hebt opgezet.

Moeten wij met ons complete team tegelijk naar binnen?

Dat kan, maar dat is niet noodzakelijk. Iedereen wordt bij aankomst per team of deel van het team welkom geheten door de organisatie. Daarbij wordt alles wat je moet weten uitgelegd. Als er teamleden later komen doen we dat voor hen graag nog een keer.

Mogen wij zelf eten en drinken mee naar binnen nemen?

Ja dat mag, deze spullen worden bij de tassencontrole wel gecontroleerd op alcohol en drugs. Het kan dus zijn dat verpakkingen geopend moeten worden indien wij twijfelen over de inhoud. Het is dus niet toegestaan alcohol of drugs mee naar binnen te nemen. Bij constateren van overtreding van deze regels bij de aankomst of later tijdens het event kan de organisatie besluiten hiervoor handhavend op te treden waarmee je riskeert dat je team naar huis moet. Daarbij wordt geen inschrijfgeld terugbetaald of munten terug genomen.

Parkeren?

Er is voldoende parkeerplaats bij ons sportpark. Houdt er rekening mee dat een aanhanger, vouwwagen, caravan, auto, camper, scooter of iets vergelijkbaars NIET het terrein op mag. Camperen op het parkeerterrein is ook niet toegestaan.

Nadat je de ontvangst gepasseerd bent, stellen wij winkelcontainers beschikbaar om de spullen van je team naar de camping te vervoeren.

Tassencontrole.

Na het welkomswoord waar jullie ook de tickets in ontvangst hebben genomen kunnen jullie naar de toegangstent. Hier krijg je op vertoon van je ID jouw toegansbandje (let op: een kopie volstaat niet). Tot slot worden jullie tassen gecontroleerd op spullen die niet toegestaan zijn. Zoals drugs of zelf meegebrachte alcohol. De organisatie behoudt zich het recht voor om een team wat toch deze middelen mee naar binnen probeert te nemen te weigeren. Zonder restitutie van het inschrijfgeld.

Camping

Alle vragen en afspraken die gelden op en om het campingterrein.

Hoe groot is onze campingplek?

Ieder team heeft een stukje grond van 40 vierkant meter om de tenten op te plaatsen. Afhankelijk van je plek zal dit zijn 8 bij 5 of 10 bij 4 meter. Denk van te voren goed na over de indeling want meer ruimte is er niet. Het is niet toegestaan om zelf een vouwwagen of caravan mee te nemen, deze zal door de organisatie geweigerd worden. Houd er rekening mee dat het vanaf de parkeerplaats een stuk lopen is naar de camping. De camping is niet bereikbaar met de auto.

Stroompunten op de camping?

Er zijn op de camping geen stroompunten.

Voor het opblazen van luchtbedden zijn er o.a. stroompunten in de kleedlokalen beschikbaar.

Voor het opladen van je telefoon kun je tijdens openingstijden van de muntenbalie terecht bij de daarnaast gelegen phonebalie. Hier kun je je mobiel laten opladen met behulp van je eigen lader. Buiten sluitingstijd is dit niet mogelijk.

Tijdens het event

Alle denkbare vragen omtrent het verblijf, de entertainment, eten, drinken, korfballen enz. tijdens het evenement.

Kan er buiten de inbegrepen maaltijden ook nog eten gekocht worden?

Jazeker, overdag en tijdens de avonden is onze snackbar geopend met een assortiment bestaande uit gezonde en minder gezonde dingen.

Voor de vrijdagavond kun je een menu reserveren wat je kunt gebruiken en wat geserveerd zal worden op ons terras.

Kan er gepind worden?

Er kan bij de muntenbalie gepind worden. Naast dat je contant munten kunt kopen kan je hier ook pinnen. Verder kun je op het terrein alleen met munten betalen. Het is niet onverstandig om ook wat cashgeld mee te brengen, dit indien er een grote pinstoring zou ontstaan.

Datum

Alles over de datum van Shake.

Wanneer wordt Shake gehouden in 2018

Shake de 11e editie zal plaats vinden op 29 en 30 juni en 1 juli 2018.

Wanneer wordt Shake gehouden in 2019

Het vaste weekend voor Shake is in principe het eerste weekend in juli. Dit hoeft geen volledig weekend te zijn. Dus als 1 dag van het weekend in juli valt, dan is dat het Shake weekend. De organisatie behoudt zich wel het recht voor om hiervan af te wijken.